AWAの学割 中学生以上の学生ならこんなにおトク!月額980円が月額480円に。まずは1か月無料でお試し!

Conceited (There's Something About Remy)(Album Version (Explicit))

Conceited (There's Something About Remy)(Album Version (Explici

Track by Remy Ma

5,131
84
登録不要!1か月無料で聴き放題
LYRICS

作詞:SCOTT STORCH/R.Smith

作曲:SCOTT STORCH/R.Smith

See, this ain't nuttin that you use to Out of the ordinary, unusual You gotta have the mind state like "I'm so great" Can't nobody do it like you do Miraculous, phenomenal And ain't nobody in here stoppin' you Show no love 'cause you wassup Look at yaself in the mirror like what the fuck Damn, I look good And can't nobody freak it like I could Yeah, OK, I got a little fat, but My shorty told me that he like it like that I'm happy Another me there never can be See, I'm so outstandin' Don't care if they can't stand me I'm sittin' on top of the world like Brandy See, I look too good for this necklace And I look too good to be wearing this You know I look way too good to be innocent I'm conceited. I got a reason See, I look way too good to be driving that And I look too good to be buying that You know I look way too good to be trying that I'm conceited. I got a reason Now who's that peaking in my window? Nobody 'cause I live in a penthouse Baby, I'm sorry, but I'm sexy And all I want you to do is just bless me, let's see This kid that I'm waitin' on He said he love when my jeans look painted on Wit a tight white tee, you ain't quite like me Probably why I'm always getting hated on Now shorty trynna push up on me like a Wonderbra Listen, when I speak out I wouldn't want you take it wrong Now number one, I don't need you Ya name's Q, I only see you when I see you Listen two, you can never play me (Why is that? Why is that?) 'Cause I'm such a fuckin' lady Three, it's all about me and I don't wanna talk about it If you love to hear it, here it go I wrote a song about it See, I look too good to be fucking you And I look too good to be loving you You know I look way too good to stuck with you I'm conceited. I got a reason See, I look too good to be gettin' with And I look too good to be havin' kids You know I look way too good to be in the crib I'm conceited. I got a reason Oh, oh, oh, oh I don't know what I'm doing I can't stop, my body gone moving I'm boppin' and poppin' to the music He's watching me and he's about to lose it I'm droppin' that hotta den drop it like its hot Face down, ass up wit some new shit I'm outta control wit it Dip it low, pick it up slow, poke it out, now roll wit it My thong showin', but it's cool, my shoes go wit it Now all I need is a room wit a pole in it See, I look good and I'm knowin it But I was never to proud to be showin it See, I look too good for this necklace And I look too good to be wearing this You know I look way too good to be innocent I'm conceited. I got a reason See, I look way too good to be driving that And I look too good to be buying that You know I look way too good to be trying that I'm conceited. I got a reason

Get App

初めて利用する方は
無料お試し期間があります