AWAの学割 中学生以上の学生ならこんなにおトク!月額980円が月額480円に。まずは1か月無料でお試し!

Don't Cha

Don't Cha
7,559
536
登録不要!1か月無料で聴き放題
LYRICS

作詞:Thomas Callaway/Trevor Smith/アンソニー・レイ

作曲:Thomas Callaway/Trevor Smith/アンソニー・レイ

Okay (ahh) Yeah (ahh) Oh, we about to get it just a lil' hot and sweaty in this (ooh, baby) Ladies, let's go (uhh) Soldiers, let's go (dolls) Let me talk to y'all and just, you know Give you a little situation... listen (fellas) You see this get hot Every time I come through when I step up in the spot (are you ready?) Make the place sizzle like a summertime cookout Prowl for the best chick, yes, I'm on the lookout (let's dance) Slow banging shorty like a belly dancer with it Smell good, pretty skin, so gangsta with it No tricks, only diamonds under my sleeve Gimme the number, but make sure you call before you leave I know you like me (I know you like me) I know you do (I know you do) That's why whenever I come around, she's all over you And I know you want it (I know you want it) It's easy to see (It's easy to see) And in the back of your mind I know you should be uhh with me (ahh) Don't cha wish your girlfriend was hot like me? Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? Don't cha, don't cha? Don't cha wish your girlfriend was raw like me? Don't cha wish your girlfriend was fun like me? Don't cha (ahh), don't cha? Fight the feeling (fight the feeling) Leave it alone (leave it alone) 'Cause if it ain't love It just ain't enough to leave a happy home (uh-uh, uh-uh) Let's keep it friendly (let's keep it friendly) You have to play fair (you have to play fair, yeahh) See, I don't care But I know, she ain't gon' wanna share (ah) Don't cha wish your girlfriend was hot like me? (oh) Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? (like me) Don't cha, don't cha, baby Don't cha, alright, sing Don't cha wish your girlfriend was raw like me? (raw) Don't cha wish your girlfriend was fun like me? (big thug) Don't cha, ahhh, don't cha OK, I see how it's goin' down Seem like shorty wanna little ménage pop off or sumthin', let's go Well, let me get straight to it E'ry broad wanna watch a when I come through it It's the God almighty, lookin' all brand new If shorty wanna jump in my Aston Vanquish Lookin' at me all like she really wanna do it Tryna put it on me 'til my black and blueish You wanna play with a player, girl, then play on Strip out the Chanel and leave the lingerie on Watch me and I'mma watch you at the same time Lookin' at you wanna break my back You're the very reason why I keep a pack of the Magnum And with the wagon, hit you in the back of the Magnum For the record, don't think it was something you did Shorty all on me 'cause it's hard to resist the kid I got a idea that's dope for y'all As y'all could get so I could hit the both of y'all See, I know she loves you (I know she loves ya) I understand (I understand) I'd probably be just as crazy about you if you were my own man Maybe next lifetime (maybe next lifetime) Possibly (possibly) Until then, old friend, your secret is safe with me (Hot) Don't cha wish your girlfriend was hot like me? (oh) Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? (like me) Don't cha Don't cha, baby Don't cha Alright, sing Don't cha wish your girlfriend was raw like me? (raw) Don't cha wish your girlfriend was fun like me? (big thug) Don't cha (ahh) Don't cha (ahh) (Hot) (Ahh) (Hot)

Get App

初めて利用する方は
無料お試し期間があります