AWA

Life Goes On

Track byFergie

59,899
569
  • 2017.09.22
  • 4:26
AWAで聴く

歌詞

Every day when I wake up Tryna read my fortune on the bottom of my coffee cup But it seems like I never finish It's always half full (Or is it half empty?) Maybe it's my own superstition or a kind of self protection If it all looks bad, why would I wanna look ahead? (Oh, oh, oh) Still sittin' here Just watching the sun go down, (down), down, (down), down Life goes on with or without you It's up to you what you're gonna do You could go or you could stay Who cares anyway? Life goes on with or without you Damn it baby, what you're gonna do? You could go or you could stay But who cares anyway? (Haha yeah, who really cares?) Every conversation gets me high on motivation Gets me craving of your own familiar situation Reach the unreachable, achieve the unbelievable In the midst of all the madness (Remember life's beautiful) Still I'm feeling restless, thinking I should rest less Work more, play hard, ready for the encore Is this the kinda life I really wanna live for? (two times) In my heart I know, less is more (more) More, (more), more, (more), more, more Life goes on with or without you It's up to you what you're gonna do You could go or you could stay Who cares anyway? Life goes on with or without you Damn it baby, what you're gonna do? You could go or you could stay But who cares anyway? It's time to take this out of my hands Is it all gonna be worth it in the end? 'Cause it's safe here in my comfort zone Never stray too far from home But then again this way I'll never know, never know Maybe I should go... Go crazy, go insane, go for everything Get the money, dollar bills in your wallet, say ka-ching Sign the dealy, make a mili, sound famili? The urgency is sounding the drilly for the ma-milli And then they really talk in Braille, actin' chilly They got me feelin' like an achilles, silly, silly, I mean, really? Really, really? Really really though? Really, really, really though? Feel the vibration of the higher ground Love always leads to the highest sound Many conversations, people makin' speculations As to my procrastination due to my revelations And then they get fugazi You call yourself a rider You need to speed your loyalty up like Bugatti Baby don't underestimate my underdog mentality We 'bout to race ahead, ambition on Ferrari Life goes on with or without you It's up to you what you're gonna do You could go or you could stay Who cares anyway? Life goes on with or without you Damn it baby, what you're gonna do? You could go or you could stay But who cares anyway? You could go or you could stay You could go, you could stay

このページをシェア

Fergieの人気曲

Fergie
の他の曲も聴いてみよう
AWAで他の曲を聴く
はじめての方限定
1か月無料トライアル実施中!
登録なしですぐに聴ける
アプリでもっと快適に音楽を楽しもう
ダウンロード
フル再生
時間制限なし