AWA

It's All About the Benjamins (Greatest Hits Version)

691
11
  • 2005.04.20
  • 4:16
AWAで聴く

歌詞

It's all about the Pentiums, baby Uhh, uh-huh, yeah Uhh, uh-huh, yeah It's all about the Pentiums, baby It's all about the Pentiums, baby It's all about the Pentiums! It's all about the Pentiums! (Yeah!!) What y'all wanna do? Wanna be hackers? Code crackers? Slackers Wastin' time with all the chatroom yakkers? 9 to 5, chillin' at Hewlett Packard? Workin' at a desk with a dumb little placard? Yeah, payin' the bills with my mad programming skills Defraggin' my hard drive for thrills I got me a hundred gigabytes of RAM I never feed trolls and I don't read spam Installed a T1 line in my house Always at my PC, double-clickin' on my MS Mouse Upgrade my system at least twice a day I'm strictly plug-and-play, I ain't afraid of Y2K I'm down with Bill Gates, I call him Money for short I phone him up at home and I make him do my tech support It's all about the Pentiums, what? You gotta be the dumbest newbie I've ever seen You've got white-out all over your screen You think your Commodore 64 is really neato What kinda chip you got in there, a Dorito? You're usin' a 286? Don't make me laugh Your Windows boots up in what, a day and a half? You could back up your whole hard drive on a floppy diskette You're the biggest joke on the Internet Your database is a disaster You're waxin' your modem, tryin' to make it go faster Hey fella, I bet you're still livin' in your parents' cellar Downloadin' pictures of Sarah Michelle Gellar And postin' "Me too!" like some brain-dead AOL-er I should do the world a favor and cap you like Old Yeller You're just about as useless as jpegs to Helen Keller It's all about the Pentiums! It's all about the Pentiums! It's all about the Pentiums! It's all about the Pentiums! What y'all wanna do? Wanna be hackers? Code crackers? Slackers Wastin' time with all the chatroom yakkers? 9 to 5, chillin' at Hewlett Packard? Uh, uh, loggin' in now Wanna run wit my crew, hah? Rule cyberspace and crunch numbers like I do? They call me the king of the spreadsheets Got'em all printed out on my bedsheets My new computer's got the clocks, it rocks But it was obsolete before I opened the box You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique! Your laptop is a month old? Well, that's great If you could use a nice, heavy paperweight My digital media is write-protected Every file inspected, no viruses detected I beta tested every operating system Gave props to some, and others? I dissed'em While your computer's crashin', mine's multitaskin' It does all my work without me even askin' Got a flat-screen monitor, 40" wide I believe that yours says, "Etch-A-Sketch" on the side In a 32-bit world, you're a 2-bit user You've got your own newsgroup, alt.total-loser Your motherboard melts when you try to send a fax Where'd you get your CPU, in a box of Cracker Jacks? Play me online? Well, you know that I'll beat you If I ever meet you I'll control-alt-delete you What? It's all about the Pentiums! It's all about the Pentiums! It's all about the Pentiums! It's all about the Pentiums! What y'all wanna do? Wanna be hackers? Code crackers? Slackers Wastin' time with all the chatroom yakkers? 9 to 5, chillin' at Hewlett Packard? What?

このページをシェア

この曲を含むプレイリスト

P. Diddy, The Notorious B.I.G., The Lox and Lil' Kim
の他の曲も聴いてみよう
AWAで他の曲を聴く
はじめての方限定
1か月無料トライアル実施中!
登録なしですぐに聴ける
アプリでもっと快適に音楽を楽しもう
ダウンロード
フル再生
時間制限なし