AWA

Sittin' On Chrome

357
2
  • 1995.01.01
  • 4:08
AWAで聴く

歌詞

Sittin on chrome (8X) Chorus: *with sample from Eazy E* He once was a dog from around the way... (so you better take it) Eazy! (and I'm sittin on chrome) He once was a dog from around the way... (so you better take it) Eazy! (and I'm sittin on chrome) I just got paid... It's Friday night... I'm sittin on chrome... And I'm feelin alright... Verse One: Take it EZ, like E cuz I be Lettin niggaz know what time it is when it comes to me You can't find us here anywhere and I tear you a new asshole, as beautiful as gold Look at your reflection in my shine, find pissy hallways are always on my mind But not tonight, I'm sittin on chri-dome Makin more waves than my cellular phi-done Mental energy from within keeps me higher than anything rolled and set on fire let me try a little somethin new, grand cuz what I am is mathematic, I must to blow your static if I can I.N.C., Crew I thought you knew That's how you do well check it this is how I do Chorus Verse Two: I'm sittin on C-H, R-O-M-E Sippin Brass Monkey, Digga got the Remi Martin I'm startin to feel like I wanna Hit the strip spot and I think that I'm gonna I see my nigga Jose, "Mida, que pasa?" We goin to the spot, need a ride? I gotcha So come on in, come on in, come on in It's like fire when you see my chrome spin I paid the valet, I stepped to the stage I think I wanna play with the girl in the cage Lap dance, lap dance, lap dance Baby look I got trouble in my pants I just checked my wallet, no more dough I just paid your rent and now I gotta go She did me till I's done, smooth like Bally I walked outside, they said that they ain't got no valet Somebody caught me slippin, dipped with my ride But we gonna catch they ass on the B-Side Chorus I just got paid... It's Friday night... I'm sittin on chrome... And I'm feelin alright... Verse Three: You can't I-N-C me, the Ace niguh, so be ghost like Amity- -ville horror, till tomorrow, you're done So jet like Delta, I'm Fly like the Nun My mental state's, more Great than the Lakes I'm Superior, it's Erie how I breaks Niggaz down, with the sound as I shine One time, and the chrome is the mind Chorus

このページをシェア

Masta Ace Incorporatedの人気曲

Masta Ace Incorporatedのアルバム

Masta Ace Incorporated
の他の曲も聴いてみよう
AWAで他の曲を聴く
はじめての方限定
1か月無料トライアル実施中!
登録なしですぐに聴ける
アプリでもっと快適に音楽を楽しもう
ダウンロード
フル再生
時間制限なし