AWA

Love Sugar

56,070
508
  • 2018.11.26
  • 2:55
AWAで聴く

歌詞

Sugar... Sugar... All night how we run around I ain't even gonna fight it now Cuz we're flying with the clouds Yeah I know I won't come down I run run but I can't let go Baby everything you do is so Like a chill deep in my bones Girl you kill me yeah I know I try to tell myself you're all that I need Baby I know that you're no good for me Got me addicted cuz you're so damn sweet, yeah Baby you're like my love sugar.... Love sugar, sugar Baby you're like my love sugar.... Love sugar, sugar Baby you're like my love sugar.... So good that it must be bad When I go without I'm going mad When you got me in that rush High on sugar, neon buzz I run run but I can't let go Baby everything you do is so Like a chill deep in my bones Girl you kill me yeah I know I try to tell myself you're all that I need Baby I know that you're no good for me Got me addicted cuz you're so damn sweet, yeah Baby you're like my love sugar.... Love sugar, sugar Baby you're like my love sugar.... Love sugar, sugar Baby you're like my love sugar.... You know you got me on fire There ain't no stopping, you know I gotta make you mine (Baby you're like my love sugar....) Cuz when I got you around You're slowly killing me now But I don't wanna come down (Baby you're like my love sugar....) I try to tell myself you're all that I need Baby I know that you're no good for me Got me addicted cuz you're so damn sweet, yeah Baby you're like my love sugar.... Love sugar, sugar Baby you're like my love sugar.... Love sugar, sugar Baby you're like my love sugar.... You know you got me on fire There ain't no stopping, you know I gotta make you mine (Baby you're like my love sugar....) Cuz when I got you around You're slowly killing me now But I don't wanna come down (Baby you're like my love sugar....)

このページをシェア

SHINJIRO ATAE (from AAA)の人気曲

SHINJIRO ATAE (from AAA)のアルバム

1曲2021年
1曲2021年
12曲2018年
1曲2017年
1曲2016年
SHINJIRO ATAE (from AAA)
の他の曲も聴いてみよう
AWAで他の曲を聴く
はじめての方限定
1か月無料トライアル実施中!
登録なしですぐに聴ける
アプリでもっと快適に音楽を楽しもう
ダウンロード
フル再生
時間制限なし