AWA

Bread & Butter feat. Grand Puba,Sadat X

Track byBeanie Sigel

13
0
  • 2005.01.01
  • 5:41
AWAで聴く

歌詞

(feat. Grand Puba & Sadat X) (Some guy talking) Darling Ya know, you give a man a reason for living Not to mention, you take my paycheck Now baby, but I give it to you because I love you Ya know cuz the things that I feel so proud about The things that you do Ya know, like runnin' my car into telephone poles Plus (?) I didn't get mad did I? Y-Y-y'member, 'member when W-W-When I told you to take my clothes to the cleaners and on the way out My very best pinstripe caught a nail I didn't get mad I was proud because you thought, enough of your man To be in such a hurry It made me feel grand, yes it did Uuh I need you, I just need you (Verse 1) Uh You know I was your bread, your butter And I ain't talkin bout dat bread I fucked up on you Cause in my head man I swore I lucked up Wasn't countin all the butter I spreaded on you So true now, why would I play you bitch I made you I'm not talkin bout the things dat I gave you Clothes wit the labels, I brought you round Hov and da label Spring water while holdin you're age koo Now I ain't tryin to degrade you But you was a lost little girl in your world, boo I saved you Ya pop owe me a favor, I basically raised you From squada to Bentley-whippin Ain't have to watch Cribs to see how I was livin Me, so blinded ain't see the Robin Givens in you Huh, shoulda seen the Ginger in you Tried to off Beans like raw steam? Go figure Youu take my dough, spend wit the next nigga you crazy bitch? (Chorus #1) And dis was the one I trusted Who would ever think she would spread like mustard? Bitch I was your bread and butter You shoulda tucked dat bread and butter Ya know what?... Dis shit funny to me It ain't nuttin but money to me You lookin homely to me But I was your bread and butter Bitch shoulda tucked dat bread and butter Mm Mm Mm Mm Mm Mm Mm Mm (Verse 2) You got the whole town laughin at me, silly he Silly to see got me feelin silly like Denise like Oh what could it be in you, I see N dis young P-Y-T She got me L-O-V, E-T-K-O'd Uh, like Teddy P. whatever she say goes But I'm, ready to (Turn Off The Lights) Close the door, on my pretty young mi amore Now peep game wit 'em, need, I, more Gimme dat, E thy or No Beanie Mac don't play dat crap wit these whores She want me missin her (in my room) like the OJ's homes But I'm on to my zone like O.J. Jones Beano brown, cancel dis bitch, I'll buy another one It's my world you lil squirrel tryna get a nut bitch Do you- what bitch? Lil smut bitch Got you're name ringin, spreadin like mustard And I'm supposed to trust it after he touched it? (Chorus #2) I told dat ass (slow down) like Puba Now you're days are gray like the 4 pound Ruga Bread and Butter, see I was your bread and butter F'laaay baby ya hips is gettin big Now you gettin thin you don't care about your whip Cuz I was your bread and butter Shoulda tucked dat bread and butter Mm Mm Mm Mm Mm Mm Mm Mm (Bridge being sung) So proud, of you.. a'ye-ah I gotta say it loud, yes I do, a'yeah (yeah yeah) When you do (do) What you do (do) How do you do, What you do Aw, shame on you I need you (oh oh) Mm Mm Mm Mm Mm Mm Mm Mm (Verse 3 - Grand Puba) Yeah Now you know I was your bread and butter You had a shot to be my baby mother Ain't no sorry I ain't Ruben Studdard I can't apologize, it's multi-platnimum time Takin all my shit and sendin you back to your moms cryin So don't cry baby dry, ya eyes You tried to get all greasy like you super-size fries So, pack ya shit Leave the whip It's been nice but listen ma I gotta defrost ya ice Dats rite (Chorus #2) Bread and Butter (4x) (Mm Mm said repeatedly til fade to end)

このページをシェア

Beanie Sigelの人気曲

Beanie Sigelのアルバム

1曲2016年
1曲2016年
14曲2016年
11曲2012年
11曲2012年
13曲2007年
15曲2005年
Beanie Sigel
の他の曲も聴いてみよう
AWAで他の曲を聴く
はじめての方限定
1か月無料トライアル実施中!
登録なしですぐに聴ける
アプリでもっと快適に音楽を楽しもう
ダウンロード
フル再生
時間制限なし